Home Auto Krovinių gabenimas tarptautiniais maršrutais įžvalgos

Krovinių gabenimas tarptautiniais maršrutais įžvalgos

0 731

Krovinių gabenimas tarptautiniais maršrutais įžvalgos

Valstybinės kelių transporto inspekcijos transporto veiklos kontrolės jga­liojimus nustato Vyriausybė ir šios inspekcijos nuostatai, juos tvirtina Susisie­kimo ministerija.

Automobilių kelių eismo, rekonstrukcijos ir priežiūros klausimus regla­mentuoja Valstybinė automobilių kelių direkcija, kuri yra Susisiekimo minis­terijos reguliavimo sferoje ir kuruojama vieno iš viceministrų.

Valstybinė automobilių kelių direkcija plėtoja kelių tinklą ir infrastruktū­rą, sprendžia kelių transporto saugos ir poveikio aplinkai problemas. Didžiau­sias projektas tai VIA BALTICA kelio, kuris eis per tris Baltijos valstybes ir Lenkiją tiesimas.

???????????????????????????????????????????????????????

Licencijas (leidimus) verstis keleivių vežimu bei krovinių gabenimu tarp­tautiniais maršrutais išduoda Valstybinė kelių transporto inspekcija, o licen­cijas verstis keleivių vežimu vietinio susisiekimo maršrutais ir lengvaisiais au­tomobiliais (taksi) — savivaldos institucijos Vyriausybės nustatyta tvarka.

Krovinius Lietuvos Respublikos teritorijoje, taip pat tarptautiniais marš­rutais gabena privatus sektorius — individualios jmonės, akcinės bendrovės ir bendros Lietuvos ir užsienio šalių imonės. Daugelis iš jų yra Lietuvos nacio­nalinės vežėjų automobiliais asociacijos LINAVA narės. 1997 metų viduryje buvo 1 540 tokitj jmonių.

Gabenant krovinius tarptautiniais maršrutais būtina laikytis 1956 m. Že­nevos konvencijos „Dėl krovinių tarptautinio vežiojimo sutarties” reikalavi­mų. Lietuvos Respublika prisijungusi prie CMR konvencijos ir jos protokolo nuo 1993 m. kovo mėn. 5 d.

Įpakavimo funkcijos gabenant krovinius

Išvengti didelio kiekio ir įvairių matmenų taros, kuri yra kliūtis mechanizuoti krovos darbus.

įpakavimo kaštai, kurie reikalingi taros medžiagoms pirkti ir jai pagamin­ti, privalo būti subalansuoti su gabenamo krovinio verte. Išeities tašku čia gali būti optimalus įpakavimo kaštų ir nuostoliams atlyginti reikalingų išlaidų dėl nekokybiškos taros santykis.

Forma, spalva ir užrašai ant pakuočių yra informacija pirkėjams, taip pat vežant ir parduodant prekes. Užrašai ir simboliai, kurie daromi ant pakuočių, yra tarptautiniu mastu standartizuojami. Kadangi pakuotę galima pavadinti gamintojo vizitine kortele, ji turi atitikti taip pat estetinius reikalavimus, ku­rie atlieka reklamos vaidmenį.

Didėjant produkcijos pakuočių gamybos apimčiai, didėja ir atliekų dalis, tų pakuočių, kurios nebetinka naudoti pakartotinai. Ši aplinkos užterštumo problema yra aktuali visoms valstybėms. Pakuočių (taros) atliekų problema sprendžiama dviem kryptimis:

  • pakuotės naudojamos pakartotinai;
  • pakuotės perdirbamos antrines žaliavas.

info: https://lt.wikipedia.org/wiki/Tarptautinis_Europos_keli%C5%B3_tinklas ir straipsnis kuriuo naudotasi info: Automobilių transporto tarifai